STREFA STUDENTA

Informacje z dziekanatu

Informacja

Informujemy, że w dniach 3-6 czerwca dziekanat będzie nieczynny.

Komunikat

Informujemy, że dnia 04.05.2021 r. Dziekanat będzie nieczynny. Przepraszamy za utrudnienia.

Drodzy przyszli Kandydaci,
Serdecznie zapraszamy na nasze dni otwarte, których transmisja na żywo odbędzie się 24-25 kwietnia, start o godzinie 12:00. Zostanie ona również zapisana na naszych profilach i przez najbliższe dwa tygodnie od wydarzenia będą Państwo mogli ją obejrzeć również w innym, wybranym przez siebie terminie.

Pokrótce chcielibyśmy przedstawić Wam część naszych wykładowców, którzy specjalnie z tej okazji przygotowali krótkie zajęcia wykładowe, aby pokazać, jak w praktyce wyglądają studia w WSA.

24.04 – Administracja:

Dr Grażyna Pelewicz – specjalista w prawie finansowym i podatkowym, jest wieloletnim pracownikiem administracji publicznej więc żadne podatki nie są naszej Pani doktor „STRASZNE”. Pani doktor przygotowała dla Was wykład „Kontrola podatkowa – znaj swoje prawa i nie daj się zaskoczyć” J

Dr Andrzej Olak – doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Wieloletni trener w zakresie procesów komunikacji w biznesie, opowie o tym jak dobrze zaprezentować się publicznie. Zapraszamy na wystąpienie pod tytułem „Nowoczesne metody kreacji publicznej”, z którego dowiemy się, czy Instagram i Facebook pomagają czy przeszkadzają w kreacji naszego wizerunku?

Dr Sławomir Zwolak – doktor nauk prawnych w zakresie prawa administracyjnego. Posiada doświadczenie w pracy w Nadzorze Budowlanym i Starostwie Powiatowym. Doktor zaprezentuje wykład „Wprowadzenie do nauki prawa administracyjnego”, na którym opowie o ogólnych zasadach postępowania administracyjnego.

Dr Konrad Krzyżak – jest doktorem  nauk humanistycznych w zakresie historii. Pan Doktor przeprowadzi „obrady okrągłego stołu” na swoim wykładzie pod tytułem: „Kształtowanie się systemu partyjnego w Polsce po transformacji ustrojowej z 1989 r. – zarys problematyki”. Wykładowca opowie między innymi o zakończeniu istnienia Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej i czasach komunizmu. Czy powiedzenie „Czy się stoi, czy się leży, dwa tysiące się należy” ma również zastosowanie w dzisiejszych czasach?

25.04 – Pedagogika

Dr Angelika Bąk – doktor nauk społecznych z zakresu psychologii. Psycholog, logopeda, która niewątpliwie wie, jak zaskarbić sobie sympatię naszych studentów. Przeprowadzi wykład „Zarządzanie sobą – emocje i stres”, temat powinien zainteresować szczególnie maturzystów, chociaż czy tylko ich? Czy zawsze udaje nam się zrozumieć nasze uczucia i emocje? Czy potrafimy radzić sobie ze stresem?

Dr Joanna Markut – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki. Tematem wykładu naszej Pani Doktor będą:  „Inspiracje Daltońskie”. Czy wiesz, czym się zajmuje pedagogika planu daltońskiego? Jeżeli „NIE” to nasza Pani Doktor z przyjemnością opowie o metodzie indywidualnej pracy uczniów, która zrywa z tradycyjnym system nauczania.

Dr Katarzyna Prażmowska-Bartoszek – doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa. Tematem wystąpienia będzie: „Pedagogika specjalna wobec wyzwań współczesności”. Pani Doktor postara się odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób pomagać uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? Zaprezentuje również kilka ciekawych i innowacyjnych metod pracy, które można wykorzystać także w czasie pandemii.

Dr Anna Mazur – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki. Wieloletni pracownik w Ośrodku Pomocy Społecznej. Pani Doktor zaprezentuje wystąpienie na temat:  „Pedagogika – wybrane kwestie społeczne”, który jest Jej doskonale znany ze względu na doświadczenie zawodowe.  Poruszy kwestie opieki społecznej, pomocy i ratownictwa.

HARMONOGRAM DNI OTWARTYCH:

24.04.2021 r. od godz. 12:00 – Administracja:

  • Dr Grażyna Pelewicz – „Kontrola podatkowa – znaj swoje prawa i nie daj się zaskoczyć”
  • Dr Andrzej Olak – „Nowoczesne metody kreacji publicznej”
  • Dr Sławomir Zwolak – „Wprowadzenie do nauki prawa administracyjnego”
  • Dr Konrad Krzyżak – „Kształtowanie się systemu partyjnego w Polsce po transformacji ustrojowej z 1989 r. – zarys problematyki”

25.04.2021 r. od godz. 12:00 – Pedagogika

  • dr Angelika Bąk – „Zarządzanie sobą – emocje i stres”
  • dr Joanna Markut – „Inspiracje Daltońskie”
  • dr Katarzyna Prażmowska-Bartoszek – „Pedagogika specjalna wobec wyzwań współczesności”
  • dr Anna Mazur – „Pedagogika – wybrane kwestie społeczne”

 

Z okazji dni otwartych przygotowaliśmy dla Państwa kupon rabatowy, zawierający zniżkę zwalniającą z opłaty rekrutacyjnej w naborze na rok akademicki 2021/2022. Kupon zostanie udostępniony na zakończenie dni otwartych.

Zachęcamy również do zadawania pytań na naszym wydarzeniu lub w komentarzach, na wszystkie oczywiście odpowiemy w postach na Facebooku, jak i na naszym Instragramie, do których obserwacji serdecznie zapraszamy.

Dni otwarte zostaną udostępnione na naszym profilu na Facebooku oraz w serwisie Youtube.
Liczymy na Państwa obecność.

Pozdrawiamy

Wyższa Szkoła Administracji Filia w Stalowej Woli

Przerwa Świąteczna

Informujemy, że w związku z obecną sytuacją w kraju jak i zbliżającymi się Świętami, w dniach 31.03-09.04.2021 r. Dziekanat będzie nieczynny. W sprawach bardzo pilnych prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Szanowni Państwo!

Przesyłam komunikat w sprawie stypendium socjalnego na semestr letni roku akademickiego 2020/2021. Proszę przeczytać go ze zrozumieniem.
Studenci studiów I i II stopnia zainteresowani ww. świadczeniem dla studentów prosimy o zgłaszanie się do Dziekanatu w celu pobrania wniosku stypendialnego wraz z załącznikami.
Termin składania wniosków: 08.03.2021r. – 19.03.2021r.

UWAGA! (kilka informacji odnośnie dostarczania dokumentów do Dziekanatu)

1. O stypendium socjalne mogą ubiegać się studenci, których dochód netto na członka rodziny za 2019 nie przekroczył kwoty 1051,70 zł.

2. Studenci, którzy w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/20121 otrzymywali stypendium socjalne i sytuacja materialna ich rodziny nie zmieniła się w sposób dość istotny, składają tylko wniosek stypendialny (BEZ ZAŁĄCZNIKÓW!)
Jedynie w przypadku, gdy w rodzinie jest osoba pełnoletnia (18-26 lat) ucząca się, to potrzebne nam jest zaświadczenie ze szkoły lub oświadczenie (zał. nr 4 lub 5) ten dokument musi być aktualny.

Resztę informacji znajdziecie Państwo na e-mailu grupowym lub telefonicznie pod numerem Dziekanatu.

Wniosek (docx) »

Ruszyły zapisy do IV edycji Legii Akademickiej w Państwowej Uczelni Zawodowej w Tarnobrzegu. Zapisy trwają do 15 marca.
Zapraszamy!

Godziny pracy dziekanatu

W dniach 28.12.2020 r. – 03.01.2021 r. Dziekanat będzie nieczynny. Przepraszamy za utrudnienia. W sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy.

Wydział Pedagogiki

Informacja

Informujemy, że w dniach 3-6 czerwca dziekanat będzie nieczynny.

Komunikat

Informujemy, że dnia 04.05.2021 r. Dziekanat będzie nieczynny. Przepraszamy za utrudnienia.

Drodzy przyszli Kandydaci,
Serdecznie zapraszamy na nasze dni otwarte, których transmisja na żywo odbędzie się 24-25 kwietnia, start o godzinie 12:00. Zostanie ona również zapisana na naszych profilach i przez najbliższe dwa tygodnie od wydarzenia będą Państwo mogli ją obejrzeć również w innym, wybranym przez siebie terminie.

Pokrótce chcielibyśmy przedstawić Wam część naszych wykładowców, którzy specjalnie z tej okazji przygotowali krótkie zajęcia wykładowe, aby pokazać, jak w praktyce wyglądają studia w WSA.

24.04 – Administracja:

Dr Grażyna Pelewicz – specjalista w prawie finansowym i podatkowym, jest wieloletnim pracownikiem administracji publicznej więc żadne podatki nie są naszej Pani doktor „STRASZNE”. Pani doktor przygotowała dla Was wykład „Kontrola podatkowa – znaj swoje prawa i nie daj się zaskoczyć” J

Dr Andrzej Olak – doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Wieloletni trener w zakresie procesów komunikacji w biznesie, opowie o tym jak dobrze zaprezentować się publicznie. Zapraszamy na wystąpienie pod tytułem „Nowoczesne metody kreacji publicznej”, z którego dowiemy się, czy Instagram i Facebook pomagają czy przeszkadzają w kreacji naszego wizerunku?

Dr Sławomir Zwolak – doktor nauk prawnych w zakresie prawa administracyjnego. Posiada doświadczenie w pracy w Nadzorze Budowlanym i Starostwie Powiatowym. Doktor zaprezentuje wykład „Wprowadzenie do nauki prawa administracyjnego”, na którym opowie o ogólnych zasadach postępowania administracyjnego.

Dr Konrad Krzyżak – jest doktorem  nauk humanistycznych w zakresie historii. Pan Doktor przeprowadzi „obrady okrągłego stołu” na swoim wykładzie pod tytułem: „Kształtowanie się systemu partyjnego w Polsce po transformacji ustrojowej z 1989 r. – zarys problematyki”. Wykładowca opowie między innymi o zakończeniu istnienia Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej i czasach komunizmu. Czy powiedzenie „Czy się stoi, czy się leży, dwa tysiące się należy” ma również zastosowanie w dzisiejszych czasach?

25.04 – Pedagogika

Dr Angelika Bąk – doktor nauk społecznych z zakresu psychologii. Psycholog, logopeda, która niewątpliwie wie, jak zaskarbić sobie sympatię naszych studentów. Przeprowadzi wykład „Zarządzanie sobą – emocje i stres”, temat powinien zainteresować szczególnie maturzystów, chociaż czy tylko ich? Czy zawsze udaje nam się zrozumieć nasze uczucia i emocje? Czy potrafimy radzić sobie ze stresem?

Dr Joanna Markut – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki. Tematem wykładu naszej Pani Doktor będą:  „Inspiracje Daltońskie”. Czy wiesz, czym się zajmuje pedagogika planu daltońskiego? Jeżeli „NIE” to nasza Pani Doktor z przyjemnością opowie o metodzie indywidualnej pracy uczniów, która zrywa z tradycyjnym system nauczania.

Dr Katarzyna Prażmowska-Bartoszek – doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa. Tematem wystąpienia będzie: „Pedagogika specjalna wobec wyzwań współczesności”. Pani Doktor postara się odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób pomagać uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? Zaprezentuje również kilka ciekawych i innowacyjnych metod pracy, które można wykorzystać także w czasie pandemii.

Dr Anna Mazur – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki. Wieloletni pracownik w Ośrodku Pomocy Społecznej. Pani Doktor zaprezentuje wystąpienie na temat:  „Pedagogika – wybrane kwestie społeczne”, który jest Jej doskonale znany ze względu na doświadczenie zawodowe.  Poruszy kwestie opieki społecznej, pomocy i ratownictwa.

HARMONOGRAM DNI OTWARTYCH:

24.04.2021 r. od godz. 12:00 – Administracja:

  • Dr Grażyna Pelewicz – „Kontrola podatkowa – znaj swoje prawa i nie daj się zaskoczyć”
  • Dr Andrzej Olak – „Nowoczesne metody kreacji publicznej”
  • Dr Sławomir Zwolak – „Wprowadzenie do nauki prawa administracyjnego”
  • Dr Konrad Krzyżak – „Kształtowanie się systemu partyjnego w Polsce po transformacji ustrojowej z 1989 r. – zarys problematyki”

25.04.2021 r. od godz. 12:00 – Pedagogika

  • dr Angelika Bąk – „Zarządzanie sobą – emocje i stres”
  • dr Joanna Markut – „Inspiracje Daltońskie”
  • dr Katarzyna Prażmowska-Bartoszek – „Pedagogika specjalna wobec wyzwań współczesności”
  • dr Anna Mazur – „Pedagogika – wybrane kwestie społeczne”

 

Z okazji dni otwartych przygotowaliśmy dla Państwa kupon rabatowy, zawierający zniżkę zwalniającą z opłaty rekrutacyjnej w naborze na rok akademicki 2021/2022. Kupon zostanie udostępniony na zakończenie dni otwartych.

Zachęcamy również do zadawania pytań na naszym wydarzeniu lub w komentarzach, na wszystkie oczywiście odpowiemy w postach na Facebooku, jak i na naszym Instragramie, do których obserwacji serdecznie zapraszamy.

Dni otwarte zostaną udostępnione na naszym profilu na Facebooku oraz w serwisie Youtube.
Liczymy na Państwa obecność.

Pozdrawiamy

Wyższa Szkoła Administracji Filia w Stalowej Woli

Przerwa Świąteczna

Informujemy, że w związku z obecną sytuacją w kraju jak i zbliżającymi się Świętami, w dniach 31.03-09.04.2021 r. Dziekanat będzie nieczynny. W sprawach bardzo pilnych prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Szanowni Państwo!

Przesyłam komunikat w sprawie stypendium socjalnego na semestr letni roku akademickiego 2020/2021. Proszę przeczytać go ze zrozumieniem.
Studenci studiów I i II stopnia zainteresowani ww. świadczeniem dla studentów prosimy o zgłaszanie się do Dziekanatu w celu pobrania wniosku stypendialnego wraz z załącznikami.
Termin składania wniosków: 08.03.2021r. – 19.03.2021r.

UWAGA! (kilka informacji odnośnie dostarczania dokumentów do Dziekanatu)

1. O stypendium socjalne mogą ubiegać się studenci, których dochód netto na członka rodziny za 2019 nie przekroczył kwoty 1051,70 zł.

2. Studenci, którzy w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/20121 otrzymywali stypendium socjalne i sytuacja materialna ich rodziny nie zmieniła się w sposób dość istotny, składają tylko wniosek stypendialny (BEZ ZAŁĄCZNIKÓW!)
Jedynie w przypadku, gdy w rodzinie jest osoba pełnoletnia (18-26 lat) ucząca się, to potrzebne nam jest zaświadczenie ze szkoły lub oświadczenie (zał. nr 4 lub 5) ten dokument musi być aktualny.

Resztę informacji znajdziecie Państwo na e-mailu grupowym lub telefonicznie pod numerem Dziekanatu.

Wniosek (docx) »

Ruszyły zapisy do IV edycji Legii Akademickiej w Państwowej Uczelni Zawodowej w Tarnobrzegu. Zapisy trwają do 15 marca.
Zapraszamy!

Godziny pracy dziekanatu

W dniach 28.12.2020 r. – 03.01.2021 r. Dziekanat będzie nieczynny. Przepraszamy za utrudnienia. W sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy.

Szanowni Państwo!

Od 15 października do 6 listopada można składać w Dziekanacie wnioski o:

  • stypendium socjalne,
  • stypendium dla osób niepełnosprawnych
  • stypendium Rektora,
  • zapomogę.

Proszę o zapoznanie się przez Państwa z regulaminem świadczeń dla Studentów WSA w Bielsku- Białej, w którym dowiedzą się Państwo jakie warunki należy spełniać, aby otrzymać ww. świadczenia uczelniane.

Poniżej wymienione najważniejsze informację dotyczące stypendium socjalnego, osób niepełnosprawnych, stypendium Rektora.

Do wniosku o stypendium socjalne na sem. zimowy 2020/2021 należy dołączyć oprócz wniosku dokumenty potwierdzające wysokość dochodów uzyskanych PRZEZ STUDENTA I WSZYSTKICH (uwzględnionych we wniosku stypendialnym) PEŁNOLETNICH CZŁONKÓW JEGO RODZINY w roku 2019:

Zaświadczenia z urzędu skarbowego o dochodach podlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach ogólnych (dla małżonków oddzielnie). Zaświadczenie to powinno zawierać informację o wysokości dochodu, wysokości należnego podatku, wysokości składek na ubezpieczenie społeczne odliczonych od dochodu. Zaświadczenia zawierające informacje o pełnej wysokości opłaconych składek na ubezpieczenie zdrowotne (tj. sumy wysokości składki odliczonej od podatku oraz odliczonej od dochodu). Zaświadczenie może wystawić pracodawca lub Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Oświadczenia o innych dochodach niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym wg wzoru określonego w załączniku nr 2 (jeżeli takich dochodów nie było, to też złożyć oświadczenie wpisując dochód „0”). W przypadku osób rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne oświadczenie o dochodzie wg wzoru określonego w załączniku nr 1, oraz zaświadczenie z urzędu skarbowego zawierające informacje o formie opłaconego podatku, wysokości przychodu, stawce podatku, wysokości opłaconego podatku. Zaświadczenia właściwego organu gminy o wielkości gospodarstwa rolnego zawierające liczbę ha przeliczeniowych (dotyczy osób posiadających gospodarstwo rolne). Zaświadczenia ze szkoły albo oświadczenia o uczęszczaniu do szkoły (zał. nr 4 i 5) osób pełnoletnich pobierających naukę (do 26 roku życia). W przypadku otrzymywania alimentów: kopię odpisu wyroku sądu zasądzającego alimenty. W przypadku uzyskania alimentów niższych niż zasądzone: zaświadczenie komornika o całkowitej lub częściowej bezskuteczności egzekucji alimentów, a także o wysokości wyegzekwowanych alimentów. W przypadku utraty dochodu oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 3 oraz dokument określający datę utraty dochodu oraz miesięczną wysokość utraconego dochodu. W przypadku uzyskania dochodu oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 3 oraz dokument określający wysokość tego dochodu.

W/w dokumentami mogą być: zaświadczenia z zakładu pracy o wysokości osiągniętego dochodu, decyzje właściwego organu o przyznaniu renty, emerytury i inne.

UWAGA!!! W przypadku studenta, którego miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty 528,-zł – zaświadczenie z ośrodka pomocy społecznej o sytuacji dochodowej i majątkowej swojej oraz rodziny.

Jeżeli chodzi o stypendium socjalne wszystkie załączniki prosimy o przedrukowanie i złożenie oświadczeń wpisując dochód ”0” lub brak w przypadku oświadczeń dotyczących uczęszczania dzieci do szkół podstawowych lub uczelni wyższej.

Do wniosku o stypendium dla osób niepełnosprawnych należy dołączyć wniosek oraz orzeczenie:

  • o niepełnosprawności,
  • o stopniu niepełnosprawności,
  • o zaliczeniu do grup inwalidów,
  • lekarza orzecznika ZUS o całkowitej niezdolności do pracy, albo o niezdolności do samodzielnej egzystencji, albo o częściowej niezdolności do pracy.

O Stypendium Rektora mogą ubiegać się studenci, którzy:

  • uzyskali w poprzednim roku studiów średnią ocen nie niższa niż 4,75 ORAZ posiadać osiągnięcia naukowe, lub artystyczne, lub sportowe we współzawodnictwie co najmniej na poziomie krajowym- uzyskane w poprzednim roku akademickim.

Wniosek o stypendium socjalne ma być wydrukowany w formacie A3 i składać się w tzw. „książeczkę” reszta w formacie standardowym A4. W razie problemów z drukiem w drukarni zapraszamy po wniosek do Dziekanatu.

DOKUMENY, KTÓRE ZAŁĄCZA STUDENT I WSZYSTCY PEŁNOLETNI CZŁONKOWIE JEGO RODZINY:

  1. Zaświadczenia z urzędu skarbowego o dochodach podlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach ogólnych (dla małżonków oddzielnie). Zaświadczenie to powinno zawierać informację o wysokości dochodu, wysokości należnego podatku, wysokości składek na ubezpieczenie społeczne odliczonych od dochodu.
  2. Zaświadczenia zawierające informacje o pełnej wysokości opłaconych składek na ubezpieczenie zdrowotne (tj. sumy wysokości składki odliczonej od podatku oraz odliczonej od dochodu). Zaświadczenie może wystawić pracodawca lub Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
  3. Oświadczenia o innych dochodach niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym wg wzoru określonego w załączniku nr 2 (jeżeli takich dochodów nie było, to też złożyć oświadczenie wpisując dochód „0”).

 

DOKUMENTY, KTÓRE ZAŁĄCZA SIĘ TYLKO WTEDY JEŻELI DOTYCZĄ STUDENTA LUB CZŁONKÓW JEGO RODZINY:

  1. W przypadku osób rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne oświadczenie o dochodzie wg wzoru określonego w załączniku nr 1, oraz zaświadczenie z urzędu skarbowego zawierające informacje o formie opłaconego podatku, wysokości przychodu, stawce podatku, wysokości opłaconego podatku.
  2. Zaświadczenia właściwego organu gminy o wielkości gospodarstwa rolnego zawierające liczbę ha przeliczeniowych (dotyczy osób posiadających gospodarstwo rolne).
  3. Zaświadczenia ze szkoły albo oświadczenia o uczęszczaniu do szkoły (zał. nr 4 i 5) osób pełnoletnich pobierających naukę (do 26 roku życia).
  4. W przypadku otrzymywania alimentów: kopię odpisu wyroku sądu zasądzającego alimenty. W przypadku uzyskania alimentów niższych niż zasądzone: zaświadczenie komornika o całkowitej lub częściowej bezskuteczności egzekucji alimentów, a także o wysokości wyegzekwowanych alimentów.
  5. W przypadku utraty dochodu oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 3 oraz dokument określający datę utraty dochodu oraz miesięczną wysokość utraconego dochodu.
  6. W przypadku uzyskania dochodu oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 3 oraz dokument określający wysokość tego dochodu.
  7. W/w dokumentami mogą być: zaświadczenia z zakładu pracy o wysokości osiągniętego dochodu, decyzje właściwego organu o przyznaniu renty, emerytury i inne.
  8. UWAGA!!! W przypadku studenta, którego miesięczny dochód na osobę w rodzinie nie przekracza kwoty 528,-zł – zaświadczenie z ośrodka pomocy społecznej o sytuacji dochodowej i majątkowej swojej oraz rodziny.

 

Regulamin świadczeń dla studentów WSA 2020-2021 (pdf) >>

Oświadczenia do st.socjalnego (pdf) >>

Wnioski na inne świadczenia 2020-2021 (pdf) >>

Wnioski stypendialne na rok ak.2020-2021 (pdf) >>

Szanowni Państwo
Przypominamy o zmianie nr konta bankowego do uiszczania opłat za Studia: 64 1140 1225 0000 2277 6900 1001.
Osoby, które mają zapisane cykliczne przelewy, proszę o zmianę numeru starego na ww.  Tytuł przelewu ma brzmieć: Imię nazwisko, nazwa kierunku, która rata, za który miesiąc bądź semestr.

Szanowni Państwo,
każdy Student studiów I i II stopnia zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za wydanie legitymacji w wysokości 35 zł.
Opłatę uiszczamy na nr konta: 64 1140 1225 0000 2277 6900 1001. (numer konta, na którego uiszczamy opłaty za studia). Tytuł przelewu: Opłata za legitymację.

Informacja

Szanowni Państwo,

zgodnie z decyzją Premiera Mateusza Morawieckiego przekazaną podczas konferencji prasowej z dnia 23.10.2020r. o godzinie 11:00 odnośnie obecnej sytuacji w Polsce informujemy, że zajęcia w Wyższej Szkole Administracji będą prowadzone ONLINE do odwołania.

Życzymy Państwu dużo zdrowia!

Informacja

Szanowni Państwo, odnosząc się do bezpiecznego powrotu na Uczelnie.

  1. Działalność dydaktyczna powinna być realizowana z zachowaniem aktualnie obowiązujących wymogów bezpieczeństwa sanitarnego.
  2. W soboty zaplanowano zajęcia o charakterze praktycznym, gdzie sale będą dezynfekowane i wietrzone.
  3. W niedzielę będą odbywać się wykłady online o charakterze teoretycznym.
  4. Na korytarzach prosimy o osłonę nosa i ust, czyli poruszania się w przyłbicach lub maseczkach.
  5. Podczas zajęć, nie jest konieczne, aby mieć maseczkę lub przyłbice, jeżeli Państwu będzie niewygodnie można ściągnąć.
  6. Wszystkie osoby wchodzące i wychodzące z Uczelni zobowiązane są do skorzystania z płynu do dezynfekcji rąk, który będzie znajdował się przy drzwiach.
  7. Na zajęcia nie należy przynosić zbędnych rzeczy, należy korzystać z własnych przyborów.
  8. W zajęciach mogą uczestniczyć osoby zdrowe, bez jakichkolwiek objawów chorobowych i nieprzebywających na kwarantannie. Jeżeli ktoś zauważy u siebie objawy przeziębienia/ grypy prosimy nie przychodzić na zajęcia i nie narażać tym samym innych.
  9. W dziekanacie mogą przebywać max. 2 osoby.

Dziekanat od poniedziałku do piątku otwarty w godzinach od 8:00 do 17:00.

W soboty (TYLKO w dzień zjazdu) od 8:00 – 16:00.

Informacja

Osoby, które zrekrutowały się do nas na studia I lub II stopnia, bądź na studia podyplomowe, otrzymały e-maile odnośnie planów zajęć. Prosimy o sprawdzenie skrzynek odbiorczych. Jeżeli brakuje wiadomości, proszę sprawdzić SPAM. W ostateczności prosimy o informację zwrotną, że Państwo nie posiadają wiadomości. Prosimy też zwrócić uwagę na płatności, ponieważ pierwsza rata niezależnie od wyboru wariantu płatności tj. 10 rat lub semestralnie, była do wpłaty do końca września. Będą niebawem stworzone dla Państwa e-maile grupowe, gdzie będą tam wysyłane wszystkie informację dla Państwa kierunku.

Studia podyplomowe

Informacja

Informujemy, że w dniach 3-6 czerwca dziekanat będzie nieczynny.

Komunikat

Informujemy, że dnia 04.05.2021 r. Dziekanat będzie nieczynny. Przepraszamy za utrudnienia.

Drodzy przyszli Kandydaci,
Serdecznie zapraszamy na nasze dni otwarte, których transmisja na żywo odbędzie się 24-25 kwietnia, start o godzinie 12:00. Zostanie ona również zapisana na naszych profilach i przez najbliższe dwa tygodnie od wydarzenia będą Państwo mogli ją obejrzeć również w innym, wybranym przez siebie terminie.

Pokrótce chcielibyśmy przedstawić Wam część naszych wykładowców, którzy specjalnie z tej okazji przygotowali krótkie zajęcia wykładowe, aby pokazać, jak w praktyce wyglądają studia w WSA.

24.04 – Administracja:

Dr Grażyna Pelewicz – specjalista w prawie finansowym i podatkowym, jest wieloletnim pracownikiem administracji publicznej więc żadne podatki nie są naszej Pani doktor „STRASZNE”. Pani doktor przygotowała dla Was wykład „Kontrola podatkowa – znaj swoje prawa i nie daj się zaskoczyć” J

Dr Andrzej Olak – doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Wieloletni trener w zakresie procesów komunikacji w biznesie, opowie o tym jak dobrze zaprezentować się publicznie. Zapraszamy na wystąpienie pod tytułem „Nowoczesne metody kreacji publicznej”, z którego dowiemy się, czy Instagram i Facebook pomagają czy przeszkadzają w kreacji naszego wizerunku?

Dr Sławomir Zwolak – doktor nauk prawnych w zakresie prawa administracyjnego. Posiada doświadczenie w pracy w Nadzorze Budowlanym i Starostwie Powiatowym. Doktor zaprezentuje wykład „Wprowadzenie do nauki prawa administracyjnego”, na którym opowie o ogólnych zasadach postępowania administracyjnego.

Dr Konrad Krzyżak – jest doktorem  nauk humanistycznych w zakresie historii. Pan Doktor przeprowadzi „obrady okrągłego stołu” na swoim wykładzie pod tytułem: „Kształtowanie się systemu partyjnego w Polsce po transformacji ustrojowej z 1989 r. – zarys problematyki”. Wykładowca opowie między innymi o zakończeniu istnienia Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej i czasach komunizmu. Czy powiedzenie „Czy się stoi, czy się leży, dwa tysiące się należy” ma również zastosowanie w dzisiejszych czasach?

25.04 – Pedagogika

Dr Angelika Bąk – doktor nauk społecznych z zakresu psychologii. Psycholog, logopeda, która niewątpliwie wie, jak zaskarbić sobie sympatię naszych studentów. Przeprowadzi wykład „Zarządzanie sobą – emocje i stres”, temat powinien zainteresować szczególnie maturzystów, chociaż czy tylko ich? Czy zawsze udaje nam się zrozumieć nasze uczucia i emocje? Czy potrafimy radzić sobie ze stresem?

Dr Joanna Markut – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki. Tematem wykładu naszej Pani Doktor będą:  „Inspiracje Daltońskie”. Czy wiesz, czym się zajmuje pedagogika planu daltońskiego? Jeżeli „NIE” to nasza Pani Doktor z przyjemnością opowie o metodzie indywidualnej pracy uczniów, która zrywa z tradycyjnym system nauczania.

Dr Katarzyna Prażmowska-Bartoszek – doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa. Tematem wystąpienia będzie: „Pedagogika specjalna wobec wyzwań współczesności”. Pani Doktor postara się odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób pomagać uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi? Zaprezentuje również kilka ciekawych i innowacyjnych metod pracy, które można wykorzystać także w czasie pandemii.

Dr Anna Mazur – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki. Wieloletni pracownik w Ośrodku Pomocy Społecznej. Pani Doktor zaprezentuje wystąpienie na temat:  „Pedagogika – wybrane kwestie społeczne”, który jest Jej doskonale znany ze względu na doświadczenie zawodowe.  Poruszy kwestie opieki społecznej, pomocy i ratownictwa.

HARMONOGRAM DNI OTWARTYCH:

24.04.2021 r. od godz. 12:00 – Administracja:

  • Dr Grażyna Pelewicz – „Kontrola podatkowa – znaj swoje prawa i nie daj się zaskoczyć”
  • Dr Andrzej Olak – „Nowoczesne metody kreacji publicznej”
  • Dr Sławomir Zwolak – „Wprowadzenie do nauki prawa administracyjnego”
  • Dr Konrad Krzyżak – „Kształtowanie się systemu partyjnego w Polsce po transformacji ustrojowej z 1989 r. – zarys problematyki”

25.04.2021 r. od godz. 12:00 – Pedagogika

  • dr Angelika Bąk – „Zarządzanie sobą – emocje i stres”
  • dr Joanna Markut – „Inspiracje Daltońskie”
  • dr Katarzyna Prażmowska-Bartoszek – „Pedagogika specjalna wobec wyzwań współczesności”
  • dr Anna Mazur – „Pedagogika – wybrane kwestie społeczne”

 

Z okazji dni otwartych przygotowaliśmy dla Państwa kupon rabatowy, zawierający zniżkę zwalniającą z opłaty rekrutacyjnej w naborze na rok akademicki 2021/2022. Kupon zostanie udostępniony na zakończenie dni otwartych.

Zachęcamy również do zadawania pytań na naszym wydarzeniu lub w komentarzach, na wszystkie oczywiście odpowiemy w postach na Facebooku, jak i na naszym Instragramie, do których obserwacji serdecznie zapraszamy.

Dni otwarte zostaną udostępnione na naszym profilu na Facebooku oraz w serwisie Youtube.
Liczymy na Państwa obecność.

Pozdrawiamy

Wyższa Szkoła Administracji Filia w Stalowej Woli

Przerwa Świąteczna

Informujemy, że w związku z obecną sytuacją w kraju jak i zbliżającymi się Świętami, w dniach 31.03-09.04.2021 r. Dziekanat będzie nieczynny. W sprawach bardzo pilnych prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Szanowni Państwo!

Przesyłam komunikat w sprawie stypendium socjalnego na semestr letni roku akademickiego 2020/2021. Proszę przeczytać go ze zrozumieniem.
Studenci studiów I i II stopnia zainteresowani ww. świadczeniem dla studentów prosimy o zgłaszanie się do Dziekanatu w celu pobrania wniosku stypendialnego wraz z załącznikami.
Termin składania wniosków: 08.03.2021r. – 19.03.2021r.

UWAGA! (kilka informacji odnośnie dostarczania dokumentów do Dziekanatu)

1. O stypendium socjalne mogą ubiegać się studenci, których dochód netto na członka rodziny za 2019 nie przekroczył kwoty 1051,70 zł.

2. Studenci, którzy w semestrze zimowym roku akademickiego 2020/20121 otrzymywali stypendium socjalne i sytuacja materialna ich rodziny nie zmieniła się w sposób dość istotny, składają tylko wniosek stypendialny (BEZ ZAŁĄCZNIKÓW!)
Jedynie w przypadku, gdy w rodzinie jest osoba pełnoletnia (18-26 lat) ucząca się, to potrzebne nam jest zaświadczenie ze szkoły lub oświadczenie (zał. nr 4 lub 5) ten dokument musi być aktualny.

Resztę informacji znajdziecie Państwo na e-mailu grupowym lub telefonicznie pod numerem Dziekanatu.

Wniosek (docx) »

Ruszyły zapisy do IV edycji Legii Akademickiej w Państwowej Uczelni Zawodowej w Tarnobrzegu. Zapisy trwają do 15 marca.
Zapraszamy!

Godziny pracy dziekanatu

W dniach 28.12.2020 r. – 03.01.2021 r. Dziekanat będzie nieczynny. Przepraszamy za utrudnienia. W sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy.